26 oktober 2012

1. Det som gjorde mig glad idag var att jag fick ett sms från en vän. Smsen är alltid så härligt sprudlande av energi. Trots att vi inte bor i samma stad och ses väldigt sällan så skickar vi sms som påminner om att vi tänker på varandra.
2. Jag insåg att jag inte skrev något här igår. Det som var bra var att jag inte känt nån ångest över att hoppa över en dag. Ska jag vara ärlig så var det en bra dag igår. Jag glömde bara bort och det måste man få göra ibland. Målet är såklart att skriva varje dag.
3. Det bästa med dagen var familjens gratis-utflykt till Skansen. Alla Coop-medlemmar gick in helt gratis. Vi såg en massa djur och åt våfflor.
Vad säger geten? Bäääää!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0